2013-02-10

Inleder med 60 frågor

1. Hur gammal är du? 24 år och 4 månader på onsdag (whii)
2. Hur gammal känner du dig? Som 19
3. Vad har du gjort i dag? Promenerat in till stan och köpt mig sopkassar att packa ner mitt liv i, rensat bland kläder jag har förvarat i förrådet och fortsatt mitt mission att äta ur frysen: Pommes och kycklingfile blev det idag som förtärdes med min hemmaslagna bea. Fint
4. Vilken film såg du senast? Herkules, glömt bort att den va så bra
5. Vem ringde du senast? Syster yster
6. är du besatt av någonting? Inte besatt riktigt, men luggen måste vara på sin plats och naglarna får aldrig vara utan nagellack (ångesten..)
7. Är du rädd för blod? Nej?
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Sitter i min soffa med fötterna uppslängda på en pall som även fungerar som soffbord atm, har tänt lite ljus och försöker hålla ögonlocken öppna
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Har jag vunnit de senaste TPomgångar jag varit med i eller?
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Man ska aldrig underskatta google

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svarta byxor och gråa överdelar
12. När vaknade du i dag? 07,46, tackar plogbilen för det
13. Vilken är din favorithögtid? Är väll julen då kanske.. Om man nu måste ha en
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På en sandstrand i en göttig solstol iförd bikini under parasoll med nymasserade fötter, en iskall öl i ena handen och en oöppnad korsordstidning i den andra
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?  Slovakien va inte jättefett..
16. Hur vill du tillbringa din pension? Omgiven bland trevliga och härliga människor
17. Vad lyssnar du på just nu? Jenny from the block
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Ägg, grädde, ost, smör och en burk cola

20. Vem är din favoritkändis? Ha
21. Vad är du på för humör just nu?  Övertrött och flummig mest
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Afrika
23. Snarkar du? Tjejer snarkar inte
24. Vilka yrken har du provat på? För få enligt alla arbetsgivare (kräks)
25. Hur går du helst klädd? Softa svarta byxor och grå t-shirt typ
26. Vilket stjärntecken är du född i? Våg, det är därför jag aldrig kan bestämma mig för saker enligt mamma
27. Vilket är ditt favoritgodis? Juleskum, lyckan det året då mamma sparat en påse och gav det till mig i påskägget <3
28. Vad sa du senast? Sjöng antagligen med i någon J Lo-låt
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Tyska för att de va så himla soft

30. Vad har du på dig just nu? Blåjeans och hoodie
31. Vilken är din favoritaffär? Har inte någon sådan, men om jag måste välja är det väll coop och systembolaget :))
32. Vad har du för storlek i kläder? Nödvändig info
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting
34. Vad köpte du senast? Mat på favoritaffären coop
35. Hur många gånger har du flyttat? Växte upp på vandrarvägen i Strängnäs, flyttade därifrån när jag började 9an till mormor och morfars gamla hus,  sen flyttade jag med mamma 3 gånger runt i Strängnäs city. Efter studenten flyttade jag till Göteborg och bodde i en vidrig lägenhet med dusch i korridoren, sen flyttade jag till min lilla gullelägenhet i studiegången på 18,5 kvm med en trappas avstånd till Emilia, för tre år sen flyttade jag hit där jag bor nu
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mobilen med oändlig batteritid,nagellack och en kniv (eeeh)
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska alla gånger
38. Senaste filmen du såg på bio? Senaste snabba cash
39. Har du blivit sydd någon gång? 2 ggr. Första gången pga att jag tyckte det var en bra idé att stå på huvudet i sängen utan att tänka på att det satt en tavla på väggen och andra gången var en avocadoolycka:))

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Vem har inte?
41. Vad åt du till frukost? Två ostmackor, ett glas juice o en kopp kaffe. Supertråkigt
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 14år, highlife
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har ju inte ens ett körtkort :$
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Tyckte det var speciellt att Hanna gjort hemmagjorda semlor åt oss alla igår :)
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid kudden med en podcast igång
46. Vad var det sista du åt? Se punkt 3
47. Vem är världens vackraste kvinna? Finns för många att välja bland
48. Är du blyg? Beror på
49. Vilken var den sista konserten du var på? Skraeckoedlan, haha

50. Vad heter du i andra namn? Camilla :O
51. Har du varit med om en bilolycka? Vänta bara tills jag börjar övningsköra på riktigt
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Haha formuleringen av denna fråga
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Pw alt springa
54. Har du några husdjur? Min groda, ca 14 år gammal and still going strong
55. Vill du gifta dig? Vill iaf ha fest :)
56. Var växte dina föräldrar upp? Strängnäs och Farsta
57. Har du någon gång ringt polisen? Nej, men sagt till poliser
58. Har du svenskt ursprung? Är jordbo
59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Camy är väll det enda
60. Vilka är dina största svagheter? Kan ju aldrig bestämma mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar