2013-12-28

2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gick på ensambio, flyttade hem till mamma och lärde mig sticka strumpor



Hur har ditt 2013 varit?
Man kan säga att det gått från botten till toppen. Började året på skakiga ben men nu är jag lycklig och har fått frid i själen igen, pjuh

Blev du kär i år?
Tihi ja

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?



Jag vet faktiskt inte


Vad är din största framgång 2013?
Att jag tog mig igenom min personliga kris.

Bästa köpet?
Kommer inte på en sak nu bara för det, men får ta mitt fina reafynd från igår då. Squeeze Clutch från Cheap monday

Squeeze Clutch


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och vin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Så jävla glad för att jag har Eric och att vi bor under samma tak

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Alla från Veronica Maggios skiva "Handen i fickan fast jag bryr mig" och alla från Håkan Hellströms skiva "Det kommer aldrig va över för mig". Deafheavens Sunbather och Irresistable. 

Vem har du umgåtts med mest?
Eric

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jaaaa

Vart reste du under 2013?
Mellan Strängnäs och Göteborg. Hälsade på syrran i Umeå också men mer exotiskt än så blev det inte.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ett fast jobb.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade fest, det måste man ha när man blir 25.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja det hade väll varit om jag hade kunnat slippa den där krisen. Man måste kanske gå igenom sånt där också men fy fan.. Önskar ingen sömnlösa nätter och avsaknad av aptit.

Vem saknade du?
Mina vänner i gbg

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade faktiskt en del nya människor och en del gamla som jag tog in i mitt liv igen. Fint när det blir så.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Börja spring igen, drick rödvin och åk på semester för fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar