2014-01-14

Måndagslista en dag försent

När vaknade du imorse?
Erics klocka ringde 08,30
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
jag får ligga kvar i sängen hehehe
Har du ringt någon idag? Vem?
Nää
Vilket humör är du på?
  Inspirerad, glad och förväntansfull
Har du ont någonstans?
Nej!
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Tomatsoppa, ska äta rester snart
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Mat
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
  Började min dag med att spela lite gitarr så de va väll någon på ultimate-guitar.com
Vad ska du göra ikväll?
Ska laga iordning mina fläskkarrebitar som ligger o göttar sig i marinad as we speak, sen tänker jag att Eric och jag ska spela LOL (OBS SANT)
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Kommer inte ihåg men någon av Veronica Maggio
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
En kan ju hoppas
När fotade du något senast, och vad?
Tog kort på min dator. Har formaterat om den och varje gång jag startar den vill den stänga av sig och göra minst 20 uppdateringar. ORKAR INTE MED DEN
Vad ser du fram emot i veckan?
Har ganska coola grejer på gång så jag hoppas få lite klartecken i det, sen ska jag och Eric förmodligen ut på resturang på lördag, myzigt
Vad är det bästa med måndagar tisdagar?
Man har kommit in lite mer i sina rutiner, vuxet svar
Bild som motiverar för ännu en vecka i livet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar